FY FAN VAD JAG É BRA..

..FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEN! :D

ÄNTLIGEN är det gjort! Det man längtat efter i nästan tretton år! Jag har äntligen tagit studenten och är arbetslös! Haha, nej men typ, har ju sommarjobb, men sen så, dags att komma ut i livet!

Måste tacka MP08 för tre HELT FANTASTISKA år, kommer verkligen sakna er ALLA! Självklart kan man inte varit superbästisar med alla, men visst har man lärt känna alla, särskilt nu de senaste månaderna när man insett hur snabbt tidien gått och att man inte har haft tiden till att "skjuta" upp saker som att försöka lära känna varandra och sånt. Alla har vi påverkat varandra på någotsätt, antingen bara genom en diskret handling eller ord, vilket som så kommer vi ALLTID att vara MP08, vi och inga andra!

En oförglömlig dag som började med en fin champangefrukost som gick över till festande på skolgården och fotografering. Samling med våra lotsar (klasslärare typ), fin studentmiddag på Parken, bra underhållnign av Esteterna samt mer festande på skolgården! (Mumma, alkohol! ;) haha!) Rejält tryck under nedräkningen till utsläppet och massa underbara människor som var där för MIN skull, för att gratulera MIG! Flak med klassen då nästan alla tappade rösten en aning och sen hem för att varva ner med mat och släkt/vänner. Snabbt in till Gislaved igen för att släppa loss på Hotellet och blev aningen MER onyktra, råkade även hamna på Higgins och fick gratis dricka! Kom hem och krashade i sängen med älskling som suttit hemma med min familj hela kvällen bara för att jag skulle ha någon att hålla om när jag kom hem. Underbara varelse!

Woah, som ni märker hade jag en UNDERBAR student, TACK alla ni som deltog! :D


(Vill tillägga att jag älskar min pojkvän)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0