Woupsie

Blev visst bara ett inlägg igår, men jag hade faktiskt fullt upp med barnen! Så grymt hoppiga och busiga är de, satt inte stilla en timme ens.. Men jag gillar dem ändå! :) Sov i samma rum som Alice också, och mitt i natten började hon mumla massa så jag fick sitta och hålla henne i handen tills hon somnade om, så sött! Sen satte Ida igång också och började gnälla så jag låg vaken i evigheter! Gick och la mig vid tolv, vaknade vid halv nio, fast ändå sov jag kanske max fem timmar, och jag är helt slut! Har varit fullt upp idag också, plus att jag hunnit göra fotouppgiften! Har en känsla av att jag inte kommer orka skriva två inlämningar och plugga till ett prov ikväll. Boho. :(
Men måste kila nu, barnen skriker efter mig, haha!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0