Vinst och förlust.

Tredje och sista dagen uppe i Jönköping på Hallbybollen än nu avklarad. Blev att efter ett hot av vår tränare som löd: "Jag har betalat parkeringsavgift för hela dagen, så vinn nu för fan!" så vann vi! Vann över Cyrus på förmiddagen med två bollar vilket ledde till att vi sen hade sådär fyra timmar att slå ihjäl medan vi väntade på att spela B-finalen. Dock förlorade vi andra matchen, men ja, faktiskt så såg vi mest cupen som träning inför söndag - då vi spelar första seriematchen sen innan jul. Vi är inte nöjda med våra prestationer eftersom vi kunde gjort bättre, men även om vi gjort vårt bästa hade vi nog inte kommit så mycket längre eftersom de andra lagen helt klart var bättre.
Kommer kännas konstigt att inte behöva gå upp till någon väckarklocka imorgon och åka iväg för att spela mer eftersom man är van vid det nu typ, men skönt att få vila ut lite inför skolstarten! För min del blir det sängen nu, kolla något/några avsnitt O.C innan jag somnar! (Blir det som igår somnar jag väl ifrån det redan vid tio-tiden.. haha helt slut var jag!)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0