Värd skoldag!

Eller kanske inte så jätte, i lektionsväg. Hade en timmas foto eftersom läraren var lite sen och när hon väl kom så skulle vi fixa inför utmildningsmässan (som alla måste komma på den 10de februari!) men då flummade vi mest, speciellt jag och Ellinor. Däremot hade vi håltimma/lunch i tre och en halv timma?! Inställd lektion, i alla fall. Spenderade den med Ellinor och Emmie i "stan", köpte leggings och faundation, wiiha. Och en smoothie, som inte var överdrivet god. :( Naturkunskapen efter det var dock väldigt lärorik! Och sen jag kom hem har jag bara suttit och skrivit på min svenska-analys som ska in imorgon, men nu är det bara en halvtimme kvar tills jag ska upp till hallen och vara med på träningen så gott jag kan!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0