Träning om fyrtiofem minuter.

Sitter här och väntar på träningen.. Och under tiden roar jag mig med att lyssna på "Vi i femman" på radion, haha! Så söta de små barnen är. ;) Fast jag vet inte om jag orkar sitta kvar och lyssna på det i ytterligare en halvtimma... Blir nog att gå ner och byta om redan nu. Hoppas det blir mycket växar och så idag, kommer nog inte klara av så mycket mer med mina ben. Idag är de verkligen inte okej, vet inte vad det är med dem. vaknade i morse och hade ont redan då, jag som inte brukar ha ont utan att ha rört mig! Buhu... längtar till läkarn imån så jag kan ta reda på vad det är för skit. Om det bara är någon konstig sorts benhinneinflammation (som jag trott att det är nu sen i april, haha!) eller om det är värre, till exempel sån där stressfraktur jag nämnde för ett tag sen, ni vet. Eller om det är något helt annat kanske..? Blö.. hoppas det blir bättre snart i alla fall, vad det än är!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0