Träning och handbolls-VM!

Ska nu gå och byta om inför träningen (kanske den sista på ett bra tag? beror på vad sjukgymnasten säger imorgon..) ska försöka göra mitt bästa idag, trots mina ben och den tillfälliga mensvärken som valde att attackera mig just nu. Blir ltie ledsen när den gör så, haha! :(
Efter träningen blir det att skynda mig hem snabbt som bara den för att kunna sen VM-matchen mellan Sverige och Danmark! När det gäller den, JAG TROR JAG BLIR GALEN! Kim Andersson fick en fraktur i handen i matchen mot Kroatien och ska operera sig imorgon och missar därför resten av VM! Hemsk, usch, tycker så otroligt synd om honom! Och idag fick man veta att Oscar Carlén missar matchen ikväll på grund av en knäskada! Hoppas verkligen att han kan vara med matcherna efter denna. Vi ahr inte råd att förlora så bra spelare! Nu måste vi peppa Kim Ekdahl Du Rietz, Jonas Källman, Daibor Doder och resten av den svenska truppen otroligt mycket mer!
KOM IGEN SVERIGEEEEEEEEEE! <3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0