Sjuk igen... Hallbybollen dag tre!

Somnade så fort jag kom hem igår, seg dag. Två matcher och massa dö-tid, ingen vinst heller, men vad kan amn förvänta sig när man möter två av de bästa lagen? Vi öppnade i alla fall bra mot Skövde, men inte tillräckligt. 
Inte nog med att man är ledsen över förlusterna, nu är jag även ledsen över att min hals har blivit tjock igen. Tog aldrig något uppehåll från handbollen, det vill säga att jag tränade när jag var små-sjuk och blev jättesjuk över juluppehållet och nu tränade jag innan jag hann bli helt frsik igen så jag har gått tillbaka till att vara jättesjuk igen. Inte kul får se om jag orkar spela idag.. I alla fall, hejdå!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0