Rasmusss!

Vilken fin kväll det blev! Har suttit och pratat med en gammal vän nu i ett par timmar, eller ah "gammal vän", sådär två och ett halvt år eller något sen vi först träffades. Och jag saknar honom, en av de finaste vännerna jag har. Egentligen borde det inte vare så lång tid mellan gångerna vi träffas, eftersom han bara bor i Jönköping, inte långt ju! Det är mest det att när vi har pengar till tåg/buss så har vi inte tid, och tvärtom... I alla fall, nu har vi bestämt långt i förväg att träffas om en månad då jag ändå ska till Jkpg och spela match, så jag åker bara upp lite tidigare med tåg och träffar honom för att sen få gratis skjuts hem! Ska bli fint att träffas igen.
Aja, nu ska jag kolla The O.C. eller umgås med familjen, hejhej!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0