"Rapunzel, Rapunzel, let down your hair."

Dåligt med uppdatering idag trots att jag bara varit hemma, dock har jag en anledning: har inte hänt något som är värt att blogga om. Har faktiskt bara varit lat och legat på soffan och kollat film, zappat runt bland alla kanaler och så fort jag hittade något som inte gjorde att jag dog en stund av tristess så fick det vara på. Lite småpinsamt men ett tag var det bästa jag hittade en film med Barbie, och den fick det bli! En och en halv timme med "Barbie som Rapunzel".. kul! Hahaha, nej men.. nu är klockan ver midnatt och jag ska ner och lägga mig i sängen och hitta något att slå ihjäl tiden med, eftersom jag tyvärr sov så "länge" idag att jag inte kommer kunna somna än på några timmar...

 

 


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0