Psykologi, Pär <3

Hahahaha, jag har nyss kommit fram till att jag är kär i Pär, min psykologilärare! :D HAHA, eller inte direkt va.. Men han är så gullig, som lärare liksom, älskar hans sätt att undervisa på! Psykologi A var en pina eftersom jag hade en kass lärare, jag ville inget annat än att skolka, men eftersom jag hade valt Psykologi B den här terminen var jag ju tvungen att få bra betyg i A-kursen. Och det var det värt! Det är nästan lite av höjdpunkten på veckan, psykologin! Man lär sig jättemycket och eftersom han undervisar på ett så bra sätt så blir det kul, samt att han själv är kul, drar lite skämt och så då och då! DOCK vet jag ju inte hur det kommer bli senare i kursen, jag menar.. När den här "delen" av kursen är avklarad kanske nästa "del" är supertråkig? Men det märker vi, än så länge ska jag njuta av lektionerna! ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0