Övningskört i snö/regn

Kom nyss hem efter att ha varit ute i sådär två timmar och kört. Första gången sen snön kom... usch vad läskigt! Eller, i början var det det, men man kände hur man skulla ligga och gasa och så. I slutet gick det riktigt bra! :) Var även inne lite med pappa, bror och kusin på jobbet och spelade pingis, haha, jag "vann".. Trots att bror hela tiden vann så insisterade jag att det fortfarande stod 10-8 så jag kunde komma igen, och när han fick poäng, la jag dem i "min hög", han kallar det fusk, jag kallar det smart! ;)
Skulle köra hem sen också, det vill säga lite smått genom samhället, mycket lättare att köra där i ordentliga spår än att köra på knappt körda vägar då det fortfarande var fullt av snö!  AJa, måste ut oftare faktiskt. Nu blir det handboll på tv! Sverige-Danmark, mums! :D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0