Nästan lite panik, redan?!?!

Idag har det inte blivit många inlägg, rättare sagt två stycken bara. Jag har kännt mig helt seg och trött, fast ändå väldigt pepp! Tror det beror på att jag är van vid att HELA TIDEN ha en bok i handen, en inlämningsuppgift framför mig eller massa olika pappaer att plugga på och idag så har jag INGET. Hade jag haft något att att plugga på eller så, så hade jag ju inte kunnat slappna av och varit uppe i varv hela tiden, men nu när jag har haft tid att slappna av har jag tappat greppet känns det som. Det har gått en dag och jag får.. panik? Känner mig nästan lite värdelös som bara halvligger i soffan, haha! Men jag har fördrivit tiden fint med att kolla igenom alla klipp på tv4.se som handlar om Kim Ekdahl Du Rietz, blir helt pepp av att se honom! Så sjukt bra, plus att han i mina ögon inte är ful någonstans heller! ;)
Men nu blir det att vara ännu mer lat - det vill sgäa lägga sig i sängen och kolla film - troligen "I rymden finns inga känslor" :).

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0