Mot sängen

Efter att ha kollat på Patrik 1.5 för första gången och uppskattat den väldigt mycket tänker jag nu gå ner och lägga mig i sängen och kolla på det där ansnittet av O.C. som jag aldrig kollade på i eftermiddags. Istället fick jag enorma skuldkänslor över att jag inte kommit någonstans i engelska-boken som ska vara klar om sådär en vecka, så jag satte mig i sängen och läste lite över femtio sidor, och jag blev faktiskt lite fäst i den. :) Boken är bättre än vad jag trodde när man kommit in i den, innan har jag bara läst lite då och då - ni vet typ två sidor sen somnat, eller fem sidor och sen kommit på att det är roligare att kolla film eller något. Men nu jävlar tog jag tag i det! Är lite stolt över mig själv, haha! I alla fall, ner och kolla O.C. nu, får inte somna för sent! Imorgon blir det att gå upp i hyfsad tid, äta en rejäl frukost (eftersom jag itne äter mamma planerat ha) och sen bär det av till Jönköping för att spela Hallbybollen! Jaja, bloggar mer imorgon!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0