Inget pluuuuuugg!

Är helt överlycklig nu! Var hos sjukgymnasten i morse och vi hade ett en timmes långt möte som slutade med att jag fick några övningar jag skulle göra och så skulle han typ få någon snubbe att ringa mig och diskutera med mig lite så att han sen kan ge mig något annat som skulle hjälpa mot smärtan, vetefan vad. (Låter som en langare, typ droger? Haha, men nej, så kul ska vi inte ha! ;)) I skolan gick engelskaprovet bra (känns det som i alla fall) och både filmkunskaps- och religionsinlämningen är inlämnade! Fotouppgiften gjorde jag i söndags så just nu har jag INGET ATT PLUGGA PÅ! Känns så otroligt skönt, första gången på evigheter känns det som! :D Ska njuta av den här kvällen, njuta av att inte ha något speciellt att göra! :')

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0