Ingen studentfest för min del inte.

Jag känner mig jättetråkig. Alla från skolan verkar vara pepp på den där studentfesten/maskeraden som är senare ikväll, alla utom jag. Men jag känner lite såhär också - varför ska jag betala och fixa konstym för att gå på en studentfest/maskerad när jag egentligen inte känner folket? Har alltid känns mig lite.. utanför? Haha, nej men.. Jag vet inte. Det är inte mitt folk som är där, känns så onödigt då. Käns inte som om jag har något gemensamt med dem, egentligen inte med någon kanske?

Det är helt enkelt inte min grej det där, jag ska ju inte med på studentresan heller - just för att jag inte har något gemensamt med folket. Sparar hellre pengarna och drar iväg någonstans med min riktiga vänner - som jag verkligen har mycket gemensamt med, det blir roligare så. Balen kommer kanske bli av ändå, jag har itne brytt mig om den förr - inte orkat liksom. Samma dilemma där - varför gå med folk jag inte har något gemensamt med? MEN så kommer Ellinor och ber mig vara hennes baldejt, och henne kan man inte säga nej till, haha! Såååå.. OM jag ska gå så blir det med henne, min flicka. Som jag gillar otroligt mycket, vi kanske till och med gifter oss någon vacker dag. :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor den bästa

Friar du till mig på balen så...SVARA JAG JAAAA!! :D

Du SKA gå med mig på balen :D tönk vad kul vi kan ha det tillsammans sockergryyynet ;) hihi

2011-01-24 @ 21:19:56

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0