God middag?

Helgen behövdes verkligen! Gick och la mig i sängen redan vid halv tio igår och kollade The O.C. och grät lite till det, bara för att det inte fanns något bättre att göra. Verkar som om alla hade jättekul igår, alla utom jag?! Haha, i alla fall, somnade strax efter tolv skulle jag tro, och sov ändå till elva idag. Idag är planerna så att jag ska första fixa mig och sen åka med upp till hallen och heja på bror som spelar match, och efter det kommer kusin hit tsm med hennes mamma och hennes mammas nys kille, haha. Får se sen hur kvällen slutar.. Men nu: mot spegeln och fram med sminket!

Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv kul att du e med snygging<3

helt okej ont i huvudet bara<3

2011-01-15 @ 12:45:48
URL: http://ssasas.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0