Glömsk...

Hahaha! Gjorde nyss värsta tabben! Satte mig vid vår stationära dator som jag för tillfället lever på och startade upp alla program jag ska använda, däribland en flik för blogg.se. Under tiden som den laddar så klickar jag upp annat och trixar lite, svarar folk på msn och sånt, sen logar jag in på blogg.se och kollar några kommentarer och så. Sen sitter jag och bara stirrar på skärmen, glömmer vad jag skulle göra. Så jag loggar ut och stänger ner och fortsätter snacka med folket på msn för att sen komma på mig själv att jag skulle skriva ett inlägg! Så ja, fick öppna upp blogg.se igen och så, och nu har jag glömt vad det var jag egentligen skulle blogga om.
Hahahaha, lite småkul.. aja!

Nyss hemkommen från kusin Emil och hans mor som båda fyller år, har ätit kaka och tårta (på en torsdag! hahaha), eller ah, någon kaka och försökte få i mig torbiten, sjukt mäktig! Mår fortfarande illa av den.. men god som bara den! Satt förövrigt och skrattade mycket tillsammans med släkten åt just det där "på en torsdag", men ni fattar om ni har sett/när ni ser den här videon:


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0