Ge mig fler helger med fint folk så jag kan hitta mig i mängden.

Det här inlägget borde handla om hur matchen idag gick, fast det orkar jag faktiskt inte blogga om. Säger bara kort - förlust och kan inte gå.

Istället vill jag säga att jag behövde verkligen gårdagen! Att ha sådär kul med folket och så, för jag kommer seriöst inte ihåg när jag senast gjorde något sådant. Kanske var det när jag var i Hestra med typ samma folk? Jag vet verkligen inte. Visst, nyår och jul var väl kul, men inte på samma sätt. Jag vill bara komma fram till att jag behöver mer tid för mig, tid till att vara mig och göra vad jag vill. Jag behöver tid till att hitta vad jag tycker om och sånt, för just nu känns allt som en stor klump. Jag vet en sak jag tycker om, men det kan jag inte erkänna, vågar jag inte erkänna. Visst, handbollen och att fota lite då och då, men utöver det liksom. Det känns som om alla vet exakt vilka de är, vad de vill och vad de gillar, som om alla har sin framtid förutsagd och bestämd, alla utom jag.

(jag vågar ju inte ens erkänna vissa saker för mig själv, fast det är jag som skapat det.)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0