Frukkkkt i flytande form!

Riktigt skönt att vara ute och gå med Lina sådär på kvällskvisten! Blev att vandra från vår sida av Gnosjö till andra sidan, samt en sväng ner runt industiområdet för att sen hamn på stationen. Därfrån blev det att gå till Konsum och köpa te och smoothies och sen råkade vägen leda till Ica där det råkade gå åt pengar på ännu en smoothie plus ett paket tuggummi! Vi är bra ihop, tänker hyfsat lika tror jag, gillar oftast samma saker och vi har alltid kul! :D
Nu ska ja dock göra något som inte är lika kul: Gå ner och lägga mig och försöka somna trots att jag inte är speciellt trött.

Och jo, frukt, mums! Dock var "pineapple, banana & coconut" inte så god enligt min smak, gillar mer "mango & orange"


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0