Första inlägget år 2011!

Jag som knappt hann lära mig att det faktiskt var 2010, och nu helt plötsligt ska jag lära mig att det är 2011! Tiden går fort ibland.. Men samtidigt känns det som om allt står stilla.

Jag har ingen aning om hur 2011 kommer att bli, jag har inga planer och det känns som om jag inte vill något, eller rättare sagt: jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte om jag orkar ta mig genom studenten, jag vet inte om jag pallar balen eller studentresan, jag vet inte om jag vill plugga vidare direkt eller inte, jag vet inte om jag ska flytta eller inte. Jag vet inget. Känns som om jag står väldigt ostadigt.

Usch, deprimerande tankar jag inleder 2011 med, inte okej. Fast vad ska jag göra då? Ljuga för mig själv och säga att allt kommer bli bra när jag vet att det är LÅNGT ifrån bestämt hur saker kommer bli? Skitsamma, det får väl bli som det blir, jag listar nog ut med tiden vem jag är och vad jag vill.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0