Fixat läkartid, träffat E igen och ska ut och vandra med L snart!

Ringde själv till läkaren idag, och han sa att jag skulle komma ner, dock fick jag ingen tid förrän onsdag nästa vecka. Och jag hr även tagit ledigt imorgon för tandläkaren och Nässjö!

Riktigt kul att få träffa Ellinor idag, hade massa att berätta för henne! Och snart ska jag ut och gå med Lina, för jag behöver även prata med henne, lite saker att tala om och reda ut! Nej, vi har inte bråkat, men jag måste försäkra mig om att hon förstått en viss grej rätt! ;) Haha!
Har ännu inte kunnat lämna in dator eftersom datasnubbarna ALDRIG är där verkar det som. Antingen så är de på fika, eller så har de lunch, och enligt deras schema har de tydligen lunch i tre timmar! Vafan, det är ju den enda tiden vi har tid att gå dit? Aja, får hoppas väl åka till skolan tidigare på frredag och gå in med den innan min första lektion och se om de är där då.. Ska äta mitt första riktigt mål mat för idag, puss!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0