Extraträningen

Hemkommen från träning, har nyss duschat och känner att jag mår väldigt bra! Om man bortser från att min behinneinflammation blivit värre efter cupen och hostan hänger kvar, men psykiskt liksom! Jag mår fint, har kommit på att handbollen är sjukt bra för mig. Samtidigt som man alltid måste vara grymt fokuserad på vad man gör på planen så på något sätt så rensar jag samtigit ur massa skit ur mitt huvud. Jag är så glad att jag hittade handbollen för några år sen, rättare sagt sju-åtta år sen, för jag älskar den verkligen! Får se hur länge det går att hålla på med den dock, studenten närmar sig och jag ska ut i vuxenlivet, flytt, jobb/plugga vidare och sånt.MEn jag ska i alla fall njuta av den så länge jag kan! Och jag börjar med att se fram emot matchen på söndag! 18.00 i Töllstorpshallen mot Hallby, be there! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0