Emma är något.. ? Plus lite sämre match mot Danmark!

Kom på nu att jag sa till Emma på träningen att jag skulle skriva om henne i bloggen, vad det vvar jag skulle skriva kommer jag inte ihåg dock. Tror det var något om att hon mobbar mig, fast det är ju inte helst sant. Sen var det säkert något också om att vi var ganska mycket flummiga på träningen - och bäst i försvaret. Mer än så kommer jag inte ihåg. MEN det var en sjukt kul träning, och benen gjorde inte sådär hemskt ont idag faktiskt! :D

Danmark - Sverige-matchen kan man ju dock diskutera lite mer om. Vi spelade LÅNGT ifrån så bra som vi kan göra, och jag vet att det beror på att vi saknade två viktiga spelare - Kim Andersson och Oscar Carlén. Men ingen kom till sin rätt igen tycker jag, väldigt stelt och så. Men kul att försvarsspelaren Tobias Karlsson fick gå upp och göra två mål! En tung förlust, men vafan, vi blev ju klara för semifinal redan förra matchen som vi men stort nöje vann över Kroatien! ;)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jaa det var en rolig träning :) hoppas på fler såna. och härligt att se dig bra i benen måste jag säga!

2011-01-26 @ 10:05:07
URL: http://ourgoldenblogg.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0