"Du går ut härifrån!"

Omg vilken match det var! För det första så var vårt försvar inte alls bra i första halvlek, men blev otroligt mycket bättre i andra! Och dessutom hade Bankeryd inget som helst djup, nästan hälften av alla deras satsningar var offensiva egentligen. Målfattig match också, 12 - 11 till oss.
Men höjdpunkten var seriöst hur en av tränarna från Bankeryd betedde sig. Hon skrek som bara den på bänken - väldigt opassande ord och Anna skickade upp henne på läktaren, tror ni det hjälpte? Självklart inte, hon satte sig bredvid mig och mamma och fortsatte skrika. Jag satt mest och skrattade åt henne för att hon var så patetiskt, klagade som bara den på domarna, fast de skötte sig och efter ytterligare fem minuter förstår jag att Anna fick nog. Så hon slängde ut tränaren ur hallen, så sjukt skönt att slippa henne!
Hahaha, och två-tre minuter senare skulle jag ner till spegeln och fixa en sak (hade något skit i ögat) och hörde henne från toaletten bredvid att hon satt och sa massa skit, typ "Jävla fittdomare, jag skulle vilja slå sönder dem. Så jävla dåliga, fan ta dem!" och jag kunde ju inte hålla mig för skratt. Så kuuul! I alla fall, en vinst, och det var bra!
(Gick dock inte lika bra för bror min som var iväg och spela match, förlust och ja, dåligt.)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0