Dröm 7

Fredag.. Hur kan en fredag vara så lam? Har inte gjort ett skit idag, vaknade efter en kostig dröm med Adam Brody, och trodde jag skulle dö eller något. Kommer ihåg att när jag var i det där stadiet "mellan dröm och verklighet" drömde jag att jag visste att jag skulle vakna, det vill säga att i drömmen slängde jag mig gråtandes över Adam och sen satte vi oss ner någonstans och bara höll om varanadra. Han grät också faktiskt, värsta sorgliga avskedet, haha! Och jag kommer ihåg att han sa "Va inte borta för länge älskling.", hahaha så sjukt dröm alltså! Måste nog vara en undermedeten note till mig själv att jag måste kolla på The O.C. snart igen, inte gjort det på tre dagar eller något.. haha!

Lägger in en bild på Adam och sen ska jag byta om inför extraträning! :D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0