Den funkkkkkkkkkar!

Äntligen funkar min dator igen! Vet dock inte vad datasnubbarna gjorde med den, men de bad mig göra någon jävla genomsökning och efter en timmas sökande och den då bara gått igenom ungefär en tiondel av allt så stängde jag av det. Blir datorn konstig igen så får jag väl gå tillbaka och erkänna vad jag gjorde, haha! I alla fall, sitter i Oasen nu och ska om tjugo minuter ha lektion, dock kan jag inte använda min lilla rast till att slappa, nejnej. Måste skriva någon analys om någon novell August Strindberg har skrivit, bara för att vi tydligen inte hann med det förra terminen. :S Dålig planering faktiskt.. Aja, bloggar mer sen, byye!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0