Dåligt besked..

Var hos läkaren för en och en halv timme sen, och hon hade aldrig sett något liknande typ. Hon visste inte vad det kunde vara - eftersom det var värre än benhinneinflammaion och hon skulle ringa upp mig när hon snackat med andra läkare sa hon. När hon sen ringde, för typ.. en halvtimme sen så gav hon mig ett nummer till någon sjukgymnast som jag ska gå till sen, samt att jag ska testa med ipren i en vecka, tre om dagen. Blir det inte bättre och hittar inte sjukgymnasten felet så blir det röntgen och sån skit. Jag vill inte det här mer. Uuuuusch! Och efter att jag varit hos sjukgymnasten ska jag få ett besked om hur jag bör träna och hon sa jag kan få träningsförbud i upp mot ett helt jävla år! WHAAAAAAAAT?! Nejnejnejnej. Det gör inte ont längre, säger vi. :(

Kommentarer
Postat av: Jonna

Var glad att det inte är för hela livet. Det om något är smärta. Hoppas du får bättre besked! Kram

2011-01-19 @ 20:51:09

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0