Dålig träning.

Som jag trodde skulle mina ben lägga av. Eller vad man kan säga. Har haft ont i dem hela dagen och att sen köra turbo-handboll med många snabba vändningar och så.. var inte någon bra idé. Det kändes som om de skulle spträngas eller något, gjorde asont, typ bultade och skavde, PÅ INSIDAN. Något är seriöst fel. :(
Gaaaah, ge mig onsdageftermiddag nu, jag vet veta vad som är feeeeeeeeeeel! :(

Sen kan jag ju passa på att nämna att Sverige inte spelade bra mot Argentina. Vi kom igång för sent, och jag hade verkligen vilja se att Mattias Andersson stod i målet hela matchen och att vi använt oss mycket mer av Kim Ekdahl Du Rietz! De har ju blivit lite av mina favoriter, och det finns en anledning - de är sjukt bra! Märktes verkligen när de kom in på plan, dock så kom de in när det var en kvart kvar bara?! Kim satte tre mål på raken, och sen ytterligare ett och vi kom igen, dock inte tillräckligt och Argentina vann. Damn. :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0