Bus och handboll!

Tandläkaren var snäll som vanligt, bara för att jag som vanligt varit duktigt och levt utan att skaffa hål! :D Och i Nässjö var det underbart, lille pojken är så fin, och Alice och Ida är lika galna som alltid! Aldrig en lugn stund i det huset, men jag gillart!

Handbollen idag då, träningen var helt underbar för mig! Fick till det mesta och jag lyckades ignorera smärtan i benen ovanligt bra! :D Dessutom verkade alla var på bra humör, vilket såklart hjälper till och höjer stämningen och prestationerna som bara den, fint jobbat tjejer! :D
Blev att skynda sig snabbt hem för att inte missa inviningsmatchen i Handbolls VM 2011 här i Sverige mellan Sverige och Chile! Och självklart vann vi, med 28-18, underbart! :D
Och enligt mig så var självklart matchens spelare Kim Ekdahl Du Rietz, mums! :D


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0