Blö..

Lite patetisk är jag ju faktiskt. Sitter hemma en lördagskväll och hör hur mamma, pappa och gästerna där uppe tydligen har superkul samtidigt som jag vet att en vän är ute med några och har kul och andra vänner på andra håll, inte minst på Higgins eller Parken eller något - ställen jag tyvärr inte har pengar till just nu. Och vad gör jag själv då en lördagskväll som denna? Jag pluggar. Jo, så är det. Hemskt, hur kunde jag förtjäna ett så trist liv? Hah, nej men usch, det är verkligen inte kul, skrev nyss klart psykologin och håller på med svenskan, sen har jag naturkunskapen och engelskan framför mig. Och egentligen hade jag tänkt ägna söndagen till detta, men vad skulle jag annars göra ikväll? För att glömma att jag är ensam dränker jag mig i plugg, smart drag!
Ja ja, dags att trycka ner näsan i svenskan igen..

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0