B har flickvän och två osläppta låtar

Jag har varit väldigt seg på att uppdatera om det här, ganska "gamla nyheter", meeen, jag har bara inte orkat helt enkelt. Fy på mig.
MEN nu är det så att det finns en bild på en kille som liknar Bill ganksa mycket och en tjej tillsammans - där de kysser varandra. Kan det vara så att Bill skapffat sig en flickvän? Själv har man inte hört honom nämna det och han säger i intervjuer att han inte hittat någon speciell ännu.. Så kan man dra slutsatsen att bilden är fejkad eller att det helt enkelt är någon annan kille som råkar ha samma stil?



Det är även mycket snack om Tokio Hotels två osläppta låtar, "Therapy" och "The End of the World". Det finns ingen information om varför de inte redan släppt låtarna, eller när de kommer dela med sig av dem. Dock väcker det frågor när låtarna finns med i deras låtlistor, men det återstår att se helt enkelt vad det kan vara för låtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-27 @ 00:07:29
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0