Aktiv dag!

Har varit mycket idag, faktiskt. Det var bara jag och Emmie på fotografin så vi satt ensamma i evigheter och försökte komma på hur vi skulle göra med bilderna, innan vår lärare kom tillbaka och fått infrmation från kommunhuset. Så vi fixade bilderna - vilket tog längre tid än vi trodde det skulle ta och så har vi varit på kommunhuset och fått bilderna utskriva. Riktgit fint blev det, och stora! :D Blev sen att gå tillbaka till skolan för att ha naturkunskap, och där antecknades det för fullt. Fick sen gå hem från stationen, och jag som brukar bli hämtad eftersom det är halt, kallt och inte minst för att jag får ont i mina ben om jag går för långt men ah, idag fick jag gå, och det känns. Har även gjort övningarna min sjukgymnast gav mig och nu ska jag packa väskan inför träningen! :D Får se hur mycket jag klarar idag, hoppas jag klarar hela träningen, den är ju faktiskt förkortad med en halvtimme idag eftersom min bror har match nu innan! :D Sååå... hejdå, nu bär det av!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0