Urkass träning

Jag HATAR att jag ska ha ont. Idag la mitt vänsterben av totalt, kunde knappt ens stå vanligt på det. Och självklart var jag tvungen att gå av och vila upp det. Gissa om jag blir sur eller?!?! Vafan är det för rättvisa här i världen? :( Men imorgon ska jag nog ringa ner till läkarn och be om svar, det har faktiskt gått över en vecka nu.
Jag vill veta vad som är fel!
Fast träningsupplägget i sig var bra, synd bara att jag inte kunde utföra hela.. Och så blir det ingen träning för mig på torsdag på grund av utbildningsmässan, skitkul, en träning den här veckan och den ska gå åt helvete. Lär ju inte bli uttagen till matchen på söndag, skit också.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0