Tänker säga det rakt ut..

..jag är så sjukt avundsjuk på Lina och Josse och alla som åkte till Åre idag! Visst, jag är absolut inget för att åka skidor eller så, suger på det och har inte ens intresset, men bara själva grejen! Att göra något, jag hittar aldrig på något sådant. Som sagt - jag är tråkig. Eller rättare sagt - jag är udda, konstig. Känns inte som om jag har något gemensamt med någon. Usch.
Ser absolut inte fram emot en vecka på jobbet. Och så mår jag illa, dags för mig att vara kvinnlig. BLÄ just nu är inget okej. :( Skulle vilja sova i en vecka, vakna upp på fredag, sådär lagom till skiten är över! :) Men nejnej, upp tidigt som bara den imorgon och de kommande fyra dagarna, så godnatt nu!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0