Någon störning i mitt huvud?

Jag tror jag är lite galen, när jag startar spotify MÅSTE jag vara inne på min "Magnus och Simon"-lista, även om jag inte lyssnar just för tillfället, annars kan jag inte koncentrera mig på något annat om jag inte vet att den är så. Och när jag startar min mp3 så får jag panik om jag på något sätt råkat "hoppat bort" från min "Magnus-mapp" (jag vet, en mp3 ska vara likadan när jag startar den som när jag stängde av den, men den är gammal och dålig, okej?). Så fort mamma eller pappa försvinner från köket så stänger jag av radion och lyssnar på endast Magnus Weideskogs eller Simon Norrsvedens musik, eller om jag sitter själv någon annanstans. Alltid! Det är bara deras musik som spelas hos mig nu, jag mår bra då. För deras låtar säger allt jag aldrig själv skulle kunna säga högt.

Jag menar, hur fina är inte de här texterna?
(Observera att den med Magnus är en akustisk liveversion, alltså inte den versionen jag lyssnar på vanligtvis.)

Magnus Weideskog

Simon Norrsveden

 


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0