Pussssss

Bestämde mig igår för att följa med Malin till Puss idag som sällskap, och så blev det! Hitta hur mycket fint som helst! Så sjukt surt att man inte har pengar att slänga ut bara sådär. :( Haha, menmen, har i alla fall haft trevligt, men nu blir det att slappa! Halvsov mig genom hela filmkunskapen idag, är jättetrött faktiskt..

Hade för övrigt en väldigt underlig dröm inatt, drömde massa kostiga saker - exakt vad vet jag inte, men det slutade med att alla mördades. Kan nog bero på att jag såg "Sorority Row" innan jag somnade igår och den handlar om några tonåringar typ som råkade mörda en tjej, och sen blev dem förföljda av händelsen och dog en efter en.. haha!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0