Nystädat rum!

Spenderade största delen av min tid här hemma ikväll på rummet! Har städat och fixat lite, dock tyckte inte ajg det var särskilt stökigt innan.. Men mamma tyckte det såå, bäst att göra henne till lags! ;) Fast huvudanledningen är ju faktiskt att det kommer folk hit på fredag, myskväll med några fina personer! :) Men nu tycker jag att jag förtjänar att sova, så det är vad jag ska göra!

Måste bara påpeka att jag är jättevarm om kinderna och min hals är småröd (fast jag vet inte egentligen om den är rödare än vanligt..) jag hostar i alla fall mer än vanligt.. och det gillar jag absolut inte! Haha! Men får hoppas att det inte är något allvarligt! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0