Nu börjar mitt lov, haha! ;)

Bloggade inte en enda gång igär, förlåt. Istället spenderade jag min tid på att jobba! (inte kul jobb alls!), och efter det blev det träning. Var sen för trött för att orkar starta upp datorn, menmen! Jag är ju här nu . ;) Idag då - vad händer? Jag har jobbat, mycket bättre jobb idag! Tiden har gått fort och ja, bättre än de andra dagarna (kan bero på att det är fredag och sista dagen också kanske? Äntligen sportlov!). Slutade ett och har hunnit duscha och fixa mig lite, ska ner till sjukgymnasten för besök två idag. Dock har det inte blivit bättre, det gör fortfarande lika ont - till och med mer ont, fast det beror ju på att jag bär tunga grejer och står nästan hela dagarna på jobbet. Utöver det har jag fått utslag/eksem i armvecken och på händerna! Eller på händerna är det mer typ.. lite svullnad och helt rött - och torr, svider som bara den. Och ögonen svider lite de också, har kommit fram till att hag blir sån efter varje lov då jag jobbat - antagligen tål jag inte vissa av metallerna där. :( I alla fall! Nu är pappa hemma igen och ska köra ner mig till sjukgymnasten, bloggar senare! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0