Nästan som en vinst!

Oj oj oj, P96ornas match idag alltså.. Jag har aldrig varit så nervös! (eller jo kanske, men ah..) Låg under med 3-8 efter tio minuter men lyckades komma ifatt så det stod 13-13 i halvlek! :D Sen trodde jag att jag skulle dö lite, ett måls skillnad hela tiden, förutom när det var sådär två minuter kvar och vi ligger under med två bollar, men vad gör Emil och Sebbe? ;) Emil räddar skott och Sebbe sätter två, varav det sista när det var två sekunder kvar av matchen, så alltså slutar det 22-22! :D Känns som en vinst ändå, eftersom Eksjö faktiskt är serieledare... Kusin Emil gjorde även sin bästa match någonsin! Muren i buren alltså! :D
Och så kom jag på mig själv nu att jag skrev det i "vi"-form.. Men det får jag, vi spelar ju i samma förening! ;) Haha, men nu ska vi fira lite här hemma och sen blire väl Melodifestivalen, hihihi! Blir troligen att sova hyfsat tidigt också, ensam, tyvärr. Men jag har i alla fall min kudde! :D (eller har jag? ;))

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0