Lovely!

Förlåt, glömde blogga igår innan fina folket kom, eller rättare sagt, jag hade ingen ork till det och när jag väl hade ork var dem redan här. Ville ju inte vara oförskämd och blogga då liksom, haha! ;) Men nu har dem åkt hem i alla fall! Min älsklings-Lina cyklade hem inatt (typ ett skulle jag tro?) och Theodor begav sig av hemåt nyss! :)
Gårkvällen är ju nästan oslagbar, hade så sjukt kul, och jag mitt nöt satt och skrattade åt "mård" som en idiot (trots att varken Lina eller Theodor var med i skolan när det inträffade och egentligen inte hade ett skvatt med det att göra, typiskt mig att komma på att skratta åt saker sådär en halv dag för sent utan anledning, hahaha!). Lina var även söt och gav Theodor ett nytt kön - hon bestämde att vi skulle spela tjejsnack så ja, Theo blev tjej för en kväll, trevlans! Hade allmänt kul åt massa olika saker och ja, love it! Kom på i morse också att jag INTE passar i Theos mössa, såg ut som något som varit nere i mage och vänt - alltså såg jag hemsk ut i den. Passar inte i någon mössa typ har jag kommit på.. Jaja!
Ville bara tacka för en superfin kväll/natt! :*

Nu ska jag kanske ta tag i mitt liv och börja fixa mig, hallen nästan och två matcher står på schemat! F96 och P96, hejjjjjjjjja! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0