Lägg ner, snälla.

Det är ju för fan inte sant. När jag loggade in på blogg.se för att skriva ett inlägg så tänkte jag skriva ett positivt inlägg men råkade se en sak som direkt triggade mig till att bli sur. Det känns som om alla tar mig för givet. Det är inte så, men det känns så! Och om folk då tror saker om mig, håll det för er själva! Jag vill inte veta vad ni tror om mig, vad ni tror att jag gillar för kläder eller vad jag har för humor, särskilt inte när ni sen kommer och säger "Jag visste det!". Jaha och? Ni visste att jag gillade att ha leggings t.ex. så varför ens påpeka det? Det är ju sanslöst, har ni så jävla dålig självibld att ni måste gå genom mig och påpeka saker om mig för att ni ska ha rätt om något och känna er bra? Bara lägg ner.

Men över till den positiva saken: Det har varit en fin dag i skolan, men jag har en dålig hårdag. Och så måste jag plugga Naturkunskap hela kvällen, det är mindre kul, men det lönar sig i längden. Och så får jag inte missa Top Model! (Jag förtjänar faktiskt en paus..) Haha!

Kommentarer
Postat av: sexylicious

Jag står bakom dig i allt Fläskhövvöö ;) haha KÖSS <3

2011-02-07 @ 19:18:02
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0