Jag råkar visst ha fått för mig att..

..impuls-åka till Nässjö! Kände att jag skulle ha en tråkig dag imorgon om inget hände, så jag hörde av mig till mamma och sa att hon fick övetala syster om att släppa in mig i deras hus imorgon. Och som svar fick jag att jag skulle dit ikväll istället. Så då blir det så! Ska om sådär en kvart sätta mig i bilen, tågen går helt konstiga tider och jag tänker INTE åka över Alvesta, värsta omvägen och onödiga pengar. Pappa kör mig halvvägs där syster, mamma eller Mikael möter upp och tar med mig till Nässjö, trevligt!
Om ajg inte hinner blogga något i Nässjö tänker jag snabbt nämna nu att jag imorgon ska åka runt Eksjö på vägen hem tillsammans med mamma och se min bror och hans lag spela! Mycket trevligt och bra sätt att tagga inför att själv spela på söndag! ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0