Jag gillar att vara i skolan nu.

Jag råkade glömma bort datorn och internet för ett tag. Eller rättare sagt hade jag verkligen ingen lust att starta upp datorn och vara medveten om massa som händer. Jag kanske behöver ett tag för mig själv.

Skitsamma! Nu är jag här igen, och förhoppningsvis kommer jag inte snåla på inlägg framöver! Sitter just nu i bildsalen och funderar på vad mitt nästa projekt ska vara - en stor förenklad bild i alla fall, men vilket motiv? Och det är fint med skola igen, har saknat folket och sådär. Vill hitta på något i helgen - kanske bli Nässjö, men den glädjen ska jag inte ta ut i förväg. Ja ja, får hoppas något annat dyker upp också, kanske några fina person?
Hoho, nu ska jag nog jobba vidare innan min lärare går förbi och ser att jag har fel fönster öppet på datorn, hihi, busig jag är!

Kommentarer
Postat av: Sexylicious

Men Fuuuu*** The väder! ;@ Tycker du ska plåta sexyme (A) hahah ;)

2011-02-22 @ 15:03:50
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0