Jag är en tråkig vän.

Jag sitter hemma och gör inget, saknar någon att prata med (om allmän skit, inte om typ.. problem?) samt att jag saknar att göra saker. Känns som om mitt liv blivit jättetråkigt sen jag började inse att jag måste skaffa egna pengar och inte kan leva helt på mina föräldrar. Jag har inte tid för något längre typ. Jag har handbollen, massa plugg och inget annat. Jag träffar knappt vänner längre känns det som. Förr var ju loven ett tillfälle för mig att kunna åka iväg och träffa mina vänner, men nejdå, nu för tiden spenderar jag loven på en fabrik istället. Jag är så sjukt tråkig har jag kommit på, kan förstå varför jag inte får förfrågningar lika ofta nu för tiden om att umgås - för jag kan aldrig. Fan ta mig, förlåt, men jag måste dra mig undan alltför ofta nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Livet handlar om att prioritera. Vänner, jobb, förhållande, familj. Och så vidare man får helt enkelt välja vad som viktigast. Om handbollen eller något annat kommer i vägen för vänner som eller något annat så får man välja vad är viktigast. Allt handlar om prioritera saker och ting.

2011-02-11 @ 17:48:57

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0