Igår somnade jag snabbt och idag..

..har jag känslan av att jag kommer somna lika snabbt! Kom hem vid tio igår från min lilla älskling Pomelo efter att ha "pluggat" (läs: halvkollat tv, druckit smoothie och diskuterat idioter till killar) och vad händer när jag sätter mig här hemma för att kolla "Medium"? Jo, efter lite mindre än halva programmet somnar jag på soffan... och det var det absolut sista avsnittet någonsin. (I alla fall som jag förstod det..) Hur surt som helst.. Aja, gick ner och la mig i sängen vid elva när jag vaknade och satte på tv:n där jag hittade "Hannah Montana: The Movie" och valde att somna till den, och det gick inte längre än en kvart innan jag hade hittat tillbaka till någon dröm.
Och idag då, har som sagt känslan om att jag kommer somna runt halv elva idag också, är helt slut. Och nej, det beror inte på att jag tränade nyss, träningen var inte så pass jobbig att det kan vara hela anledningen. Tror det mest beror på att jag fryser som en idiot hela dagarna och spänner mig och typ.. använder min energi till fel saker. Senast jag hade len hud istället för gåshud var.. jag vet inte. Kommer inte ihåg när jag senast inte frös. Har mitt element på högsta värme men får ändå sätta in ett extraelement (också på högsta värme) och ändå hackar jag tänder när jag är där?! Blääeäe, jaja. Får gå ner redan nu och hinna värma upp det tills jag somnar, ville bara säga det. Jag är trött konstant och jag fryser ännu mer! Puss på er som orkade läsa! Haha ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0