Hemma efter en lång dag i skolan

Varit i skolan sen nio i morse, fixat hela dagen och hade sen två-tre timmars fri tid (det tog längre tid att fixa allt än beräknat). Spenderade den fria tiden på La Bella (eller vad den nu heter) och åt en onyttig kycklingtallrik och kände mig väldigt fet och äcklig resten av dagen. Försvann även bort till Tranemo en runda med Ellinor och Emmie, hamnade på något fyndlaget och köpte underbara solglasögon för femtio kronor! :D Och present till Kanel-Nathalie! (a) När allt folk kom på utbildningsmässan gick vi mest runt och letade folk som var intresserade av foto, samt att jag hamnde inne på el hos Theodor! :) Kollade esteternas konsert vid åtta och kom hem nu för en kvart sen, mycket fin dag! Speciellt kvällen! :*
(Och tack Ellinor för att du konstant försöker få mig att förstå vad jag är värd, du är fin <3)

Kommentarer
Postat av: Ellinor den bästa

Jooodå!! Jag har övat serru så jag kan sådana saker :D muhaha :D men du måste väl ha tyckt att vi hade lite roligt iaf? :D

2011-02-11 @ 20:34:03

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0