Ge mig lite inspiration?

Den här söndagen har minst sagt varit seg, har dock inte varit vaken mer än fyra-fem timmar, men ändå! Har läst lite i engelskaboken och ska läsa mer, annars inget. Jag känner för att fota, men jag har ingen inspiration, hjälp mig?
Fast imorgon är det måndag och skola igen - inte för att jag älskar själva skolan eller lektionerna otroligt mycket (möjligtvis att jag smågillar dem, inte mer) så längtar jag ändå dit. Jag vill träffa vännerna igen - i alla fall vissa av dem. Hoppas dagen blir fin, att de jag vill se är där, och att jag såklart ser dem.
Nu kallar engelskaboken på mig igen, så jag ska pysa, hejdå!

Kommentarer
Postat av: sexylicious

En grymt bra inspiration är jag :O! FOTA MIIGG :D:D:D haha ;) KÖSS <3

2011-02-20 @ 17:29:27
URL: http://tornintopieces.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0