Fin fredag-lördag

Vilket "fredagsmys" det blev igår, somnade i soffan hos syster sådär tio över nio. Var sjukt trött efter skolan och så, men sen sov jag gott! Alice var sjukt igår också, så det blev fullt upp med Ida istället, coh idag har båda två varit hur pigga och busiga som helst, men lille Olle bara sover, söting.
Åkte till Eksjö idag direkt från Nässjö och kollade på när brors lag spelade match, hängde på sjukt bra mot serie-ledarna, men det gick inte hela vägen. Kom hem och hann precis få på tv:n när Melodifestivalen började, och jag blev lite kär i första final-låten - In the Club med Danny.
Men nu tänkte jag kolla tv, sååå, jag blogger mer imorgon! Puss!

Kommentarer
Postat av: mella

Inget illa menat. ALLA får ha sin smak. Men när du skrev att Danny - In the club låten var bra. När jag satt i tv soffan med janne och såg att den gick till final så sa jag: "Bara för att alla sveriges fjortistjejer röstade på honom". Sen så tänkte jag typ när du skrev att du blev kär i den låten här: "Jag visste att hon skulle älska den låten" xD. HAHA. xD

2011-02-06 @ 22:14:02
URL: http://thingsunsaid.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0