Det kan ju inte vara sant..

Usch och fy vad jag inte är glad nu! Nämnde ju för ett bra tag sen att mitt minneskort till mobilen är knas, och SÅKLART ska det inte blir bättre. Har införskaffat mig en minneskorstläsare, men funkar det? Nej. OnOff har förstört minneskortet så det inte kan läsas på något sätt, sjukt irriterande. Alla mina bilder nu då?! Och min, Lina och Josses underbara inspelning en sen kväll utanför Konsum?! Har försökt att få det att funka nu sen typ sex-tiden, men hur jag än gör funkar det inte. Jag får upp skiten, men det går inte att kopiera över det, och nej - jag har inget lås på. Bläeäeääeäe! Nej usch, jag är inte glad som sagt. Ska försöka somna tidigt och drömma om något fint istället så jag glömmer det här och inte är sur imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Josse

Behöver du hjälp?

2011-02-16 @ 20:48:33
Postat av: Jimmy

Det ska vara Nokia 3310 eller ingen mobil alls! ;)

2011-02-19 @ 22:23:07
URL: http://jimmyahnstrom.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0