"August Rush"

Rar som sagt halvkollat tv hela dagen, först "Barbie i Fairytopia", sen en film med Jessica Simpson - "Private Valentine", massa smådelar av olika tv-program, sen såg jag som sagt "Camp Rock 2" och efter det blev det halva "På Spåret" och halva "Let's Dance".
Men nyss såg jag "August Rush", har sett de flera gånger förr, men alltid lyckats missa de första tio minutrarna. Inatt såg jag hela, från början till slut och jag har kommit underfund med hur mycket jag älskar den filmen! Så himla fin är den, och pojken är så otroligt söt! (Får inte glömma att pappan i filmen också ser helt okej ut ;) haha!)

För er som inte sett den så handlar den om ett par som träffas för en natt och sen tappar dem bort varandra på grund av att dem går olika vägar för att göra karriär inom musiken, fast de glömmer aldrig bort varandra. Hon blir gravid och tror hon förlorar barnet, fast egentligen blir han adopterad och hamnar på något barnhem. Man får följa honom och hans väg mot framgång - eftersom han har musiken i sig och det visar sig att han är ett geni! Man får även följa mamman och pappan när de ständigt "plågas" av tanken att de tappat bort varandra typ. Men en dag försöker får de upp ögonen och märker att de måste göra något, de börjar leta efter varandra och.. vill ni veta hur den slutar så måste ni se den! ;)
Dock är den ju från 2007 så många har nog sett den, men har ni misat den borde ni skämmas, haha! ;)


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0